• Archive for Δεκεμβρίου 15th, 2009

    ΠΕΡΙ ΕΚΛΟΓΩΝ

    15 Δεκεμβρίου 2009 // 153 Comments »

    - Πάμ’  εκλογές;

    - Γιατί  ρωτάς;

    - Όπως  κάθε χρόνο;

    - Ναι,  γιατί;

    - Από  συνήθεια;

    - Έλα  τώρα μωρέ..

    - Στις 15 του μήνα;

    - Είναι  «ημέρα συνδικαλιστικής άδειας»  !

    - Κάτι  σαν «διευκολυντική»;

    - Όχι  «σαν»!

    - Αλλιώς  θα κάνουμε μάθημα;

    - Το  λέει, δεν το λέει;

    - Εκπτωτική  κάρτα θα πάρουμε;

    - Μάλλον, δεν είπανε..

    - Ωρομίσθιοι  θα συμμετέχουν;

    - Ναι!

    - Γιατί  παλιά δεν…

    - Παλιά  δεν έλεγε η ΟΛΜΕ «Άμεση κατάργηση του θεσμού των ωρομισθίων»

    - Ε πώς  δεν τόλεγε; εγώ το είδα και  γραμμένο..

    - Τόλεγε…ε…  Τόλεγε και δεν τόλεγε. Τώρα  το λέει όλη η κοινωνία!

    - Νόμιζα  ότι οι εκλεγμένοι, οι μπροστάρηδες  είναι για να τα λένε πρώτοι

    - Τέλος  πάντων, αυτό τώρα είναι ξεκάθαρο, είναι διάχυτο. Στα κανάλια,  στο ιντερνετ

    - Λες  για τους σταζιέρ.. τους ομήρους του συστήματος γενικότερα…

    - Ναι  ντε!

    - Τι  άλλο λέει η ΟΛΜΕ φέτος;

    - «Όχι στην αξιολόγηση-χειραγώγηση των εκπαιδευτικών και την αμφισβήτηση της μόνιμης εργασίας»

    - Για  την εκτός αξιολόγησης χειραγώγηση  λέει;

    - Όχι.  Άκου όμως αυτό: «Όχι στη στοχοποίηση των εκπαιδευτικών για τις πελατειακού τύπου πολιτικές που άσκησαν όλες οι κυβερνήσεις»

    - Ολίγο  κι υποκριτικά όψιμο ακούγεται  κι αυτό. Πωλητής-Αγοραστής λειτουργούν  τόσα χρόνια.. και γύρω-γύρω, άκρα  του τάφου σιωπή…

    - Προβοκάτορας  είσαι;

    - Εγώ;

    - Εξ  άλλου αυτά όλα τα λέει η  ΟΛΜΕ

    - Και  η Δ ΕΛΜΕ-Θ τι λέει;

    - «Ευχαριστώ  Παρακαλώ». Τι ρωτάς; Οι άλλες  ΕΛΜΕ τι λένε; Θα παίξουμε με  τις λέξεις, θα τα ισοπεδώσουμε  όλα;

    - Τι  να πω κι εγώ με λίγα μόνο  λόγια;

    - Γιατί,  χρειάζεται να πεις;

    - Ε,  τότε τι συζητάμε;

    - Για  τη «στοχοποίηση», για τη «χειραγώγηση»,  για..

    - Τα  είπαμε αυτά

    - Για  το ασφαλιστικό

    - Τώρα, σώθηκες. Εδώ ιατροφαρμακευτική,  οδοντίατρο δεν πληρώνει το  δημόσιο

    - Και  ποιος φταίει; Ε.. να πούμε για  τον εισαγωγικό μισθό!

    - Τα 1.400;

    - Κάποιοι  είπανε και 1.800 καθαρά

    - Και  το έλλειμμα; Το χρέος; Οι “Greek statistics”;

    - Υπάρχει  διεθνής κερδοσκοπία. Εξάλλου  τι τ’ ανακατεύεις; Είναι δικά  μας θέματα;

    - Ποιος  δίνει έδαφος στην κερδοσκοπία;  Ποιανού θέματα είναι;

    - Αυτωνών  που είναι δίπλα, βλέπουνε, ακούνε και δεν μιλάνε

    - Γιατί  εμείς μιλάμε;

    - Δεν  είμαστε δίπλα στο ταμείο εμείς

    - Είμαστε  δίπλα στο αύριο

    - Πολύ  μακριά το πας…

    - Μακριά  είναι τα ομόλογα, τα καρτέλ, τα βατοπέδια, οι άγονες γραμμές,  τα…;

    - 50, 100, άντε 200 άτομα ήτανε

    - Και  οι εκατοντάδες χιλιάδες;

    - Μίλησαν  στις εκλογές. Έδιωξαν την κυβέρνηση  που ανέχθηκε τους ανίκανους  και τους λωποδύτες

    - Διώξανε  και τις αιτίες που δημιουργούν  αυτά τα φαινόμενα; Δεν έγιναν  πρώτη φορά αυτά.. ή μήπως μίλησαν  για νοθείες ψηφοφοριών στη Βουλή;

    - Τέτοιες  αλλαγές γίνονται σιγά-σιγά

    - Κι  εγώ τι είπα πριν; Πού στοχεύει  η παιδεία; Στο παρόν;

    - Η παιδεία  είναι για το μαθητή

    - Ο μαθητής  είναι εξαγριωμένος

    - Ο μαθητής  είναι ταπεινωμένος

    - Ο δάσκαλος  είναι ταπεινωμένος, φοβισμένος. Ο  μαθητής βαριέται το σχολείο

    - Να  προτείνουμε μείωση της ύλης, κατάργηση της παπαγαλίας!

    - Για  να ισορροπήσουμε το εικονικό  μάθημα και την εικονική βαθμολογία; εξάλλου αυτά τα είπε και  το Συμβούλιο στο πόρισμά του.

    - Εσύ  τι προτείνεις;

    - Αφού  συμφωνήσαμε ότι τα σπουδαία  γίνονται σιγά-σιγά, δε μένει παρά  να ξεκινήσουμε

    - Ποιος  έφερε αντίρρηση; Ξεκινάμε, πάμε…

    - «Αξιοκρατία», «Αξιοπρέπεια», «Ευθύνη»…

    - Σιγά  να μη βάλουμε και «αξιολόγηση».

    - Πάλι  τα ίδια;

    - Καλά, ανακλαστικό είναι…, ανησυχώ κιόλας

    - Γιατί  εγώ δεν ανησυχώ;

    - Τότε; Τι κάνουμε;

    - Το  πολεμάμε.. τι άλλο;

    - Καθημερινά;

    - Μάλλον

    - Δύσκολο  ακούγεται

    - Ίσως  επειδή ξεχάσαμε ότι είναι  και ανταποδοτικό

    - Ποιο;

    - Το  αποτέλεσμα του κόπου που στοχεύει στην ουσία

    - Θα  βγαίνουμε από το σχολείο γεμάτοι  χαρά και ικανοποίηση;

    - Μόνο  εμείς; Και οι μαθητές !

    - Θα  λαχταράμε να ξαναγυρίσουμε μετά  τις διακοπές;

    - Για  δημιουργία, όχι για «δημιουργικότητα»

    - Ε,  τότε πάμε!

    - Πάμ’  εκλογές δηλαδή;

    - Αλλιώς θα κάνουμε μάθημα. Το είπε και ο προϊστάμενος.

    - Ο προϊστάμενος  βγαίνει στην τηλεόραση και  λέει τι πρέπει να γίνει  στην παιδεία. Αυτά που λέει  τα κάνει;

    - Τον  ελέγχει κανείς;

    - Για  «αξιολόγηση» μίλησε. Ποιο είναι το μέτρο της; Το πώς αυτός αξιολογεί διευθυντές σχολείων, το πώς αξιολογούν τον ίδιο; Μήπως φταίει το ΠΥΣΔΕ;

    - Είπε  κι άλλα;

    - Είπε  για παραμελημένη «επιμόρφωση». Ας μη σχολιάσω την παρωδία και την προσπάθεια συγκάλυψης του 2008 στο Μουσικό. Τι λέει γι’ αυτά η Δ΄ ΕΛΜΕ-Θ;

    - Εννοείς  το Δ.Σ.;

    - Αφού  η υπόλοιπη εμφανίζεται στην  ψηφοφορία μόνον.

    - Και  τι να κάνει στις συνελεύσεις;  Να ακούει τα ίδια και τα  ίδια;

    - Δε  βοηθάει το Δ.Σ., δε βοηθάς κι  εσύ.

    - Δε  μου απαντάς όμως. Και νομίζεις  ότι ξεχωρίζει η δική μας  ΕΛΜΕ απ’ τις άλλες;

    - Δεν  το λέω γι’ αυτό…

    - Ώρες-ώρες  με σκας

    - Κι  εγώ σκασμένος είμαι. Τέλος  πάντων, λες να πάμε;

    - Πάμε.. Ωχ! και με την κομματική ψευτοπεριχαράκωση;

    - Έρχεσαι  στα λόγια μου τώρα;

    - Γιατί,  ζητάει κάτι άλλο ο εκπαιδευτικός;

    - Ζητάει

    - Μήπως  κάνει πως ζητάει;

    - Προχωράς με καλπασμό

    - Είναι  σοβαρό: Εξαλείφθηκαν οι διαχωριστικές  γραμμές; Πέθαναν οι ιδεολογίες;

    - Εξαλείφεται  το βόλεμα. Πεθαίνει η ιδεολογία  ως δικαιολογία απραξίας και  ιδιοτέλειας. Αυτά ξεκίνησαν,  δε γίνονται από μόνα του  όμως..

    - Άιντε  να δούμε

    - Από μας κυρίως εξαρτάται…

    - Πάμε  και θα δούμε.

    - Ραντεβού  στην κάλπη. Γεια σου συνάδελφε  !

    - Γεια  σου και σένα συνάδελφε !

    Posted in WIF, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΘΥΣΜΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ